Van onze QuickScan, naar de strategie en het actieplan!

Van onze QuickScan, naar de strategie en het actieplan!

Ik stap het gebouw van de Stemar Groep binnen voor onze strategiemeeting. Op de deur hangt een pamflet met de vraag of je – gezien de geldende corona maatregelen – met voorkeur de trap kunt gebruiken. Moedig begin ik aan de tocht, mezelf niet realiserend dat ik op de vierde etage moet zijn. Verrast door mijn gezonde keuze word ik warm ontvangen door hartelijke officemanager Martine. Tijdens onze meeting ontstond het raamwerk voor de websiteteksten van de vernieuwde website.  

Als De Zichtmakers geloven wij in een unieke aftrap van onze samenwerking met onze klanten. In plaats van meteen aan de slag te gaan aan de hand van de opdracht van jou als klant, willen we elkaar eerst ontmoeten. Om jouw bedrijf of product zo goed mogelijk in de markt neer te zetten, is het van belang om niet met hagel te gaan schieten. Op het moment dat je helder hebt wat je aan wie wilt communiceren kun je doelgericht aan de slag gaan. Dat geeft focus, zicht en richting op je communicatie uitingen. Of dat nu voor een (semi) live event gaat of om je content marketing op LinkedIn of Instagram.

Het begint bij wie jijzelf bent, wat je aanbied én wie je aan hoopt te spreken.

Als je klant wordt bij De Zichtmakers beginnen we onze samenwerking met:

  • Een Quick scan, waarbij wij de huidige website en de social media accounts van je bedrijf bekijken. Het geeft ons inzicht in zowel het vertrekpunt van onze samenwerking, als de kansen en de mogelijkheden die er liggen voor jouw bedrijf. Deze input gebruiken we tijdens de strategiemeeting.
  • De strategiemeeting is een meeting van zo’n 2,5 uur – let wel, dit is altijd een intensieve meeting. Tijdens deze meeting gaan we open en nieuwsgierig met jou in gesprek over jouw bedrijf, je passie, de doelen en je dromen voor het bedrijf. Daarbij vergaren we inzichten over de vanzelfsprekendheden van jouw bedrijf, jouw wapenfeiten én de klant(en) die je beoogd aan te spreken. Naar aanleiding van deze meeting presenteren we een advies actieplan.
  • In het advies actieplan staan de mogelijkheden voor jouw bedrijf en wat wij, of onze samenwerkingspartners, daarin kunnen betekenen. Dit kan zowel een eenmalige samenwerking zijn, zoals het vernieuwen van een website of het organiseren van een live (online) of hybride evenement. Daarnaast kunnen wij ook de content marketing en planning verzorgen voor jouw bedrijf, zodat jij blijvend zichtbaar bent voor jouw klanten.

Kortom, mogelijkheden te over. Het heeft onze passie om jou zichtbaar te maken. Juist op die manier kun jij je bedrijfsdoelstellingen nastreven en ondersteunen onze werkzaamheden jouw ambitie.

Wil je meer weten over de mogelijkheden voor jouw bedrijf? Neem dan contact op met Marije.

 

Menu